Pràctica de fred industrial

Els alumnes del CFGM Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques han rebut una classe pràctica de fred domèstic de la mà d’Abel Vilalta, exalumne del centre i persona vinculada als sistemes de fred i calor des de fa molts anys al territori.

Els alumnes han pogut rebre informació sobre aquesta especialitat i les diverses feines que se’n deriven i que les empreses demanen.

També han pogut treballar amb una maqueta feta pel mateix Abel Vilalta, on han vist com generar fred, el funcionament per part de tot l’equip i, fins i tot, han aconseguit fer gel i veure els controls de pressió i temperatura, tant dels gasos com de l’aigua que s’havia glaçat en un recipient.

Aquesta formació s’ha fet dins l’assignatura optativa d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques. Agraïm a l’empresa Abel Vilalta la formació que ens ha impartit i l’emplacem a una altra jornada per continuar amb aspectes tècnics propis del fred domèstic i industrial.

CreaEscola Quality Certificate for Education Website