Exàmens Oxford

La Salle Mollerussa hem dut a terme la 1a convocatòria de l’Oxford Test of English per obtenir el nivell C1 d’anglès. Després de 5 anys organitzant dues convocatòries anuals per obtenir el B2, el col·legi ha obtingut l’autorització per organitzar exàmens de la Universitat d’Oxford per obtenir el nivell C1, també conegut com Advanced.

El Josep Maria Llubes, com a responsable informàtic del centre, i el Julio Miralles, com a test center manager, són els responsables d’organitzar les sessions i tenir cura que l’examen es realitzi en les condicions òptimes per als alumnes inscrits.

Cinc alumnes del centre s’han matriculat per aquesta 1a convocatòria de l’Oxford Test of English per obtenir el nivell C1. Esperem que l’examen hagi estat tot un èxit per a la Joanna Rubinat de 4t d’ESO, l’Alexandru Coman del CFGS en Prevenció de Riscos Professionals, el Marius Furtuna del CFGS en Automatització i Robòtica Industrial i el Marc Miró i el Biel Nadal del CFGS en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma.

Les convocatòries d’Oxford Test of English per aquest curs s’acabaran amb una convocatòria exclusiva, el 23 de juny, per a dotze alumnes de l’escola d’idiomes Kids&Us de Mollerussa.

CreaEscola Quality Certificate for Education Website