59è Concurs “Jóvenes Talentos Premio de relato corto”

El passat dissabte 23 de març  el nostre Centre va participar en la LIXa  edició del “Concurso Jóvenes Talentos Premio de relato corto” que organitza cada any l’empresa Coca-Cola.

L’objectiu del concurs és fomentar l’escriptura creativa entre els alumnes de 2n d’ESO i es realitza a nivell de tot l’estat espanyol. En una primera fase tots els alumnes de 2n han elaborat un relat breu a l’aula que ha permès escollir  els  millors textos de cada Centre.

Els nostres representants han estat: Marta Folguera, Oriol Jové, Aya Kherafa, Marina Malavé, Alícia Nikolova i Júlia Tornero.

Els alumnes representants de tots els centres de Lleida i província  es van reunir a l’Edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida i van tenir dues hores per a realitzar el seu propi text.  L’escrit  ha de ser original i creatiu i ha de contenir una frase obligatòria que cada any va canviant. Enguany els hi van fer entrega d’un rellotge de sorra i l’estímul narratiu va ser: “Es necesario para el tiempo”.

Desitgem molta sort als nostres representants!

dav dav

 

CreaEscola Quality Certificate for Education Website