L’Andrea González, l’Alex Parramón, el Jordi Sobrevals i la Noemí Pedrosa de tercer d’ESO reben el Premi E2 Escola d’Emprenedors.

El passat 8 de novembre vam estar convidats a participar als Premis E2 Escola d’Emprenedors que organitza Global Lleida.

Fa unes setmanes ens van informar que la nostra empresa Kiwi Viatges (Agència de Viatges Escolars) havia estat finalista per al concurs i calia anar a defensar el nostre projecte al Caixa Fórum de Lleida.

Quan vàrem arribat a primera hora del mati, estàvem força nerviosos. Per començar, van donar la benvinguda a tots els assistents dels diferents centres i autoritats de la província de Lleida i, a continuació, vàrem escoltar la conferència “Emprenent en jove: una opció de futur”, a càrrec d’Antoni Mates.

Després de la conferència, van fer la presentació dels projectes que han participat i han començat l’exposició dels projectes finalistes.

Un cop acabades les exposicions, ha estat el moment dels parlaments de les autoritats.

Finalment, va arribar el moment més esperat: L’entrega de premis.

Amb il·lusió, podem dir que hem estat premiats al Millor Treball de Síntesi d’Emprenedoria de la categoria d’ESO (hem guanyat 500€ pel grup per a material informàtic)

Gràcies a aquesta experiència hem aprés a treballar en equip, a perdre la por davant els reptes. Ens hem adonat que fer una empresa o qualsevol projecte no és gens de fàcil, però sovint l’esforç és recompensat.

IMG_20161107_132254

IMG_20161107_132317

IMG_20161107_132928

CreaEscola Quality Certificate for Education Website