Trobada ALTUS

Un grup d'alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat van poder viure la Trobada ALTUS, que enguany es va celebrar a Berea, on van poder conèixer altres companys i companyes d'arreu de La Salle Catalunya.

Moments de compartir, de reflexió i de diversió van ser els ingredients d'aquesta trobada que cada any s’organitza des de Pastoral Catalunya per als joves de les escoles La Salle. El lema d'aquest any girava entorn de les preguntes “On vaig? Qui soc? D'on vinc? On soc?”

CreaEscola Quality Certificate for Education Website